.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکم جدید احمدی نژاد برای يك مازندراني

دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر باقر لاریجانی را به عضویت در هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی بابل منصوب کرد.

دکتر باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران طی حکمی از سوی رئیس جمهور به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی بابل منصوب شد.

در متن این ابلاغیه آمده است: "در اجرای بند (ج) ماده 1 و ماده 2 (اصلاحی) قانون تشکیل هیئت امنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی، بنا به پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به موجب این حکم برای مدت 4 سال به عضویت در هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی بابل منصوب می شوید."

دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال 62 پایه گذاری شد و پس از پیگیریهای متعدد پس از سال 67 به یک دانشگاه علوم پزشکی مستقل بدل شد.

در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای پنج دانشکده پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و مامایی آمل و پرستاری و مامایی رامسر، 7 بیمارستان آموزشی درمانی حدود 300 عضو هیئت علمی و بیش از 2 هزار 300 دانشجو است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 خرداد 1390
بفرمایید این سمت شغل چندم آقای دکتر میباشد و ماهانه چه مقدار از این جهت به حساب ایشان واریز میگردد و ایشان در سال چند بار فرصت حضور در بابل را دارد؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.961 seconds.